Napp & blöjhink


Nu är vi hemkommen från Barnens Hus. Åt även mat på Donken. Jag åt McFest med Sprite inte alls likt mig men idag var jag visst sugen på det :P

Vi hittade inget spjälskydd, ska det vara så svårt? Det finns inte alls många att välja på och om man hittar något fint kostar det 500 och det hade vi inte lust att lägga ut idag. Vi får ärva ett i stället som en av mina små bröder hade när han var liten tills vi hittar något fint och inte allderless för dyrt.


Ärver av lillebror. Det får duga så länge :P


Blöjhink 299 kr. Försluter och den luktar jätte gott!



Nappar, Lundmyr of Sweden (älska!) 89 kr.



Nu sitter vi hemma hos mamma igen. På fredag får vi åka hem och gissa om vi längtar! 4 nätter till här bara. Att få komma hem till sitt eget är så skönt. Borta bra men hemma bäst vettni :)
Men förhoppningsvis blir vi inte hemma nå länge innan vi får övernatta på BB i en eller två nätter :D Jag fattar fortfarande inte att det är nu, den 14:e han ska komma ut lille pojken våran <3


Kommentarer
Postat av: Pety

Men människa... gratispaketet ifrån babyproffsen ingår det en blöjhink??

2009-07-06 @ 23:15:52
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0