Just ja



Måste ju berätta att jag var hos tandläkaren idag! Jag fick ta bort min tandställning i undra käken :D Det känns grymt. Dock är det långt kvar på den övre. Fick tid i augusti och oktober, så det blir väl i oktober jag får ta bort den om det inte sker ett mirakel så det blir att jag får ta bort den i augusti och det lär väl inte hända.
Så nu har jag som ett tandskydd på det sex främre tänderna nere. Genomskinligt och gjort engligt mina tänder. Syns inte ett dugg. Ska ha det en vecka dygnet runt och efter det ska jag sova med det några år framöver så att inte tänderna ska förflytta sig igen. Inga problem! :)


Måste också berätta att igår hämtade vi ut en Abtronic X2, en sån där muskel-tränar-grej ni vet. En sådan som man får muskler av när man kan sitta framför tvn eller datorn, eller ligger i soffan och sover ;)
Den verkar hur bra som helst! Det finns jätte mycket olika träningsprogram att välja på. Det jag gillar bäst är att det finns ett för nyblivna mammor. Hur great är inte det?! :D Den kommer anvädas flitigt av mig denna uppfinning!
Man kan träna alla muskler i kroppen med den här. Mage, rygg, bröst, armar, ben, rumpa. Ett massageprogram finns det också :)


Vi beställde våran från Ellos, 999 kr + frakt.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åhh en sån där har jag också spanat in mig på, du måste berätta om den verkligen funkar sen för då ska en sådan införskaffas:D

2009-07-01 @ 20:51:38
URL: http://mysticalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0