Full rulle



Idag har vi ute och vart i full fart från strax före 13 till 20 nu på kvällen. Inte undra på att jag fortfarande var uppe i varv när vi kom hem. Jag började diska och plocka lite. Böt sängkläder gjorde jag också. Hur skön är inte känslan att lägga sig i en nybäddad säng? Jag gillar! Men nu är jag helt.



3 st body från H&M


Leggings och linne från Gina



Klänning från Gina (vet inte om jag ska behålla eller lämna tillbaka)

Kläderna som är åt mig betalade Remi som en förskotts present åt mig. Men jag ska få välja något mer också men hittade inget annat idag.


Elias är hungrig hela tiden nu. Det började när vi handlade att han började gråta och gnälla och nu gör han det till och från hela tiden. Får se hur natten blir. Jag drömmer om en lugn natt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, du jag undrar om den dära abtronic (stavning?) som du skrev förut att du hade hämtat ut, funkade den? :)

2009-07-24 @ 23:26:26
URL: http://klaraas.blogg.se/
Postat av: madde

behåll klänningen, den e jätte fin! :) o grattis i förskott gumman :)

2009-07-25 @ 16:39:13
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Det blommiga linnet från Gina var superfint!



Jaa.. Nog är mat dyrt allt. Ochblöjor ä inte gratis. Ändå kostar dom lite första halvåret. När dom börjar med barnmat drar kostnaderna iväg :P

2009-07-27 @ 08:09:33
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0