Mysregn



Idag är det en inne-och-bara-vara-dag. Det regnar ute så man har inte lust att hitta på någonting precis. Jag sitter och laddar hem spel och spelar, kollar runt lite på olika hemsidor och kollar på tv samtidigt. Och det är väl det man kommer syssla med hela dagen. Ganska mysigt faktiskt. Men bättre blir det när Remi kommer hem från jobbet :)

Måla naglarna ska jag också göra, och göra dom fina. Jag önskar att jag hade råd att gå och fixa mina naglar. Det är ju inte så att man kan göra det en gång, om man väl börjar måste man ju fixa dom minst en gång i månaden säkert. Men det finns det inte pengar till nu. Jag tycker det är så fräscht med fina och fixade naglar! Jag försöker göra mina så fina som möjligt på egen hand, fast utan lösnaglar. Bara att man har färg på dom gör mycket. 



Snyggt!




Var på anonym kommentar;
Jag vet att barnet kommer när det är redo och inte det datum barnmorskan sagt. Men man hoppas väl alltid att bebisen kommer ut så tidigt som möjligt nu så här på slutet när man längtar som mest. I alla fall jag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig om att lite färg på naglarna piggar upp :) Tänkte bara tipsa dig om du vill ha ett bra "franskt manikyr-set" med nagellack så rekomenderar jag det från H&M, jag har provat MÅNGA varianter, men känner att de är de som ÄR bäst, och också billigast ;) så bara ett litet tips såhär på torsdamorgon :D

2009-07-09 @ 08:34:07
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0