Svalare



Det hann inte bli så mycket sola innan molnen började komma. Fast det var ju det jag ville tidigare, att det skulle bli molnigt. Fast idag det blåste samtidigt som solen sken vilket gjorde det behagligt och skönt att ligga och sola. Typiskt att molnen kommer då :P Nu är hela himlen täckt av moln och det blåser. Alla dörrar och fönster är öppen här hemma så det kanske går att sova i sovrummet i natt. Jag och Remi har ju sovit nere i vardagsrummet i två (eller tre?) nätter nu. Han på en madrass och jag i soffan. Ända sen vi blev tillsammans, lite före det till och med, har vi sovit bredvid varandra varje natt. Ett år snart då alltså. Så lite sorligt var det att behöva bryta den "regeln". Det hemskaste skulle ju ändå vara att sova i från varandra. Nu sov vi i alla fall i samma hus.. Men nej, usch vad hemskt om han inte skulle sova med mig en natt. Jag skulle aldrig kunna somna.

Jag och mamma kom nyss hem från en familj vi känner. Tjejen i familjen fyllde 15 år så vi fick god födelsedagsfika. Jag uppskattar fika mycket mer nu under graviditeten. Undra varför? ;)
När Remi kommer hem ska vi ta med Jonas och Erik till Mc'Donald's att äta. Jag fick 10 gratis kuponger av chefen idag och dom ska ju utnyttjas första dagen så klart ;) Inte alla då, men 4 st i alla fall. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0