Om en vecka



Nu är det precis en vecka kvar till bebisens beräknade förlossningsdag och jag börjar bli nervös. Det kan ju bara säga spläsch så har vattnet gått och då är allt på gång! Alltså jag fattar inte, inom en vecka kan vi har fått vårt barn. Helt otroligt :D
Jag hoppas att vi kommer få honom i helgen om han skule komma före. För på fredag ska vi hem till vårt eget igen, då är rusten klar (hoppas ja!!) och då ska vi tvätta alla kläder och sängkläder lillen ska ha. Så hiner vi städa och göra klart. Det skulle vi inte hinna göra före om han skulle komma nu i veckan. - Så håll dig inne till minst på lördag älsklingsbebis <3 hihi





(Om ni undrar varför det står 6 dagar på den här baby-räknar-saken till höger så är det för att jag inte räknar med den dagen han ska komma, för då får vi ju honom liksom)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du går över tiden två veckor så hinner du städa ;) ungarna kommer när dom är redo inte när barnmorskan räknat ut att dom kommer.

2009-07-07 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0