Löning, då blir det mycket att göra


Nu är vi redo för en ganska full bokad dag. Det är bara lillen som ska vakna och få mat så ska vi bege oss ner på stan. Det behövs köpas lite små saker, tex två salvor jag blivit tipsad om att använda för att minska det onda vid ammning. Det är klart värt ett försök i alla fall! Och lite annat smått ska också köpas. Något klädesplagg blir det nog också. Tänk nu är jag smal igen så nu kan jag köpa vilka kläder jag vill :D (Kan inte få på mig mina byxor och kjolar än, men det kanske kommer, annars blir det dyrt.) Klockan 15 har vi tid hos BVC och efter det ska vi åka och handla.
Vi ska också beställa smörgåstårta tills på söndag då jag fyller 20! Det har jag nästan glömt bort, min egen födelsedag. Det är så mycket annat att tänka på nu :P

Bra, nu börja det spöregna också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0