I morgon



Beräknat förlossningsdatum är i morgon, men det känns som jag fortfarande har tre veckor kvar. Det händer ju ingenting. Det ända jag känt av är att man typ är bajsnödig ofta, (ursäkta) vilket lär väl betyda att han trycker lite neråt. Och så har jag haft typ som mensvärk en eller två gånger. Men that´s it. Jag vill att vattnet ska gå och att värkarna ska börja komma!! Det känns just nu hopplöst och att det aldrig kommer hända mig. Jag kommer gå över och säkert få bli igångsatt. Bebisen trivs allderless för bra där inne.. Men han skulle bara veta hur bra han skulle trivas ute med oss och hur mycket vi vill att han ska komma ut NU :) 
Men folk säger det, man känner liksom inget speciellt så bara pang går vattnet. Så vi får hoppas det går idag eller i morgon, att vänta längre än så pallar jag inte!



Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Men vännen då :( Bli inte det! Jag har hört att man kan skynda på det genom att putsa fönster, äta starkt och att nuppa lite. Jag förstår att det känns jobbigt att vara bajsnödig hela tiden, att det är tungt och att humöret sviktar och det gör det väl knappast bättre för dig genom att jag skriver "Han kommer när han känner sig redo!" För det vet du ju redan. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå så bra. Och jag tänker nu på vad din älskade mormor sa en gång när jag träffade henne på köpis när jag var mindre.. "Ja, tänk, nu blir du stor Malin. Du ska börja 7an och när du blir störst på skolan så blir Viktoria minst." sedan skrattade hon. Tänk om hon hade sett dig nu, hon skulle varit så stolt över dig. Och just nu tycker jag att du är den stora av oss, inte i den mån att du är gravid och större fysiskt, utan att du växt upp så fort.. Ursäkta att jag blir lite sentimental här, Jag kan inte bara inte fatta att du, som åt hårspray, som jag hade picknick med, som man tjuvrökte med, som satt på golvet nedanför mig och asgarvade till ordet "köttbulle" medan jag satt på din mammas kökssoffa och fattade absolut ingenting en natt innan vi skulle sova.. Ska bli mamma!

2009-07-13 @ 13:45:42
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin blogg :)like the colours.

2009-07-13 @ 15:47:34
URL: http://ssaraslife.tk
Postat av: Catharina

Lycka till med förlossningen och hoppas att den lille strax vill komma ut!!!

2009-07-13 @ 19:48:51
URL: http://cattizlife.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0