Hemma från BB



Jag har inte fattat än att han är våran alldeless lilla egna, att vi får ha kvar honom för han är våran lilla bebis :)
Han är jätte snäll och gosig! Han är frisk och kry vad testerna har visat och han är sööötast i världen <3 
(Och han ammar riktigt hårt. Aj aj, mina tuttar går sönder, det gör ju ont bara att ha tröja på sig, och utan. Hoppas man vänjer sig snart!)

Nu är hemma från BB bara efter 24 timmar. Allt töd ju på en frisk liten bebis så då fick vi åka hem om vi ville och det vill man ju. Mycket skönare att vara hemma, vänja upp sig vid att ha en liten i huset nu och slippa dela rum med någon annan. 
Har tagit en dusch, kanske borde borsta tänderna också eftersom vi glömde våra tandborstar hemma :P Sen ska jag lägga mig ett tag att sova innan mamma och bröderna kommer hit och hälsar på.


Mer skriverier om själva förlossningen och så kommer sen :)

Kommentarer
Postat av: Majsan

Grattis :)

2009-07-17 @ 16:08:23
Postat av: Marina A

Hur stor var han? Längd, vikt och huvudomfång?

Återigen GRATTIS!

2009-07-17 @ 16:26:26
Postat av: Sandra

Grattis :D

2009-07-17 @ 19:27:09
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Å det där med tuttarna e inte så kul i början, det kan ta nån vecka innan det lägger sig men den som väntar...det är ju såå urmysigt när det blir bra sen...han är bedårande!

2009-07-18 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0