Bilstolen på plats


Jag märker att ni inte rösta så bra som jag och Erik vill! Kom igen nu :D


När vi började tvätta bilen idag på mammas gård så började det så klart att renga, och åska dessutom! Som tur var lät mamma oss köra ut hennes bil ur garaget så vi kunde ställa våran där. Precis när vi kom in i gareget så började det verkligen as regna! Vi blev kvar där inne och Remi passade på att polera med något grejs vi köpte för att få tillbaka färgen på motorhuven som är så missfärgat. Men det gick inte så bra som dom på Mekonomen sa, jag tyckte det nästan blev värre :P Så det får bli att lacka om hela huven för en sisådär 4000 kr :/
Sen blev det strålande sol så vi körde in bilen på gården igen och städade den invänigt. Jag dammsög och var duktigt. Satt även dit bilbarnstolen så som den ska stå :) Vi är redo nu Elias ;) <3



Vi köpte bilstolen för 500 kr av mammas granne. Bra bra!
Vi har ju fått en av pappa ockskå, men den får mamma ha hemma utifall den behövs någongång.


Ikväll blir det grillning här i huset :)

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Näe, han reparerar tåg som gått sönder eller gått ur räls och tömmer bajs ur x2000, COOLT VA?! ;P

2009-07-04 @ 20:17:56
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Elin

Tihi, jag har varit gullig och röstat, duktig flicka tkr jag. Jag är ju Eriks little angel, sa han för att jag hade röstat =)hihi. Du har en söt blogg förresten :)

2009-07-05 @ 00:52:41
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej gumman det var verkligen ett tag sen... Vi måste ju ses... ser nu att det bara är 8 dagar för dig till Bf... vaa spännande! =) Kanske ligger här du då när ja jobbar hehe :P har du fortfarande samma nummer kvar ?

2009-07-05 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0