Lööördag


Låg i sängen till halv två. Men tyckte att det var dags att gå upp. Men man måste ju utnyttja sängen när man är ledig.
Tänkte städa lite här hemma. Sen åka och hälsa på mamma lite. Tänkte passa på att sola idag också. Är så vit så att det är hemskt! Usch. Ikväll ska jag och Remi ha taco kväll. Få vad gott det ska bli!

Jag längtar så sjukt till sommaren. Grilla, ligga på stranden och få klaga på att det är varmt, ha finare skor och kläder än nu på vintern, sitta på uteserveringar och äta. Guuud vad härligt. Vi ska också göra i ordning var balkong. Köpa möbler, blommor och sånt. Det ska bli en lite oas :P





(Tröjan jag hade på bilden som jag la upp igår köpte jag på MQ)




Kommentarer
Postat av: KLARA

hej , om du vill så kan jag göra en design åt dig. gratiiiss. !

2009-03-21 @ 19:24:07
URL: http://klaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0