Home alone


Kom nyss innanför dörren. Har nu fastnat framför tvn där dom avslöjar Trollkarlens hemligheter. Tänk hur dom kan få till det.
Men nu var det visst slut och nu börjar det där Pamela Anderson programmet. Snacka om brist på program så dom måste visa sånt. Varför får vi tjejer aldrig se lättklädda killar i tv? Alltid ska det vara tjejer! Det är till och med könsdiskriminering i media. (Det har det väl vart länge och det kommer väl bara bli värre, men man kan väl få drömma?) Ge oss mer tränade killkroppar istället! Jag orkar inte ens skriva nåt mer om det där för det skulle man kunna skriva hur mycket som helst om. Men det gör mig lite irriterad. 


Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag lägga mig med täcke i soffan och äta vindrovor.. Kanske lite chips också. Remi jobbar stängning så jag är själv :( Trist som tusan.
Jag har lock i ena öra! Jag får bort det, så kommer det tillbaka, får bort det och det kommer tillbaka. Det är läskit. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0