6 månader




Imorse när vi satt och åt frukost kom jag på att jag och Remi vart tillsammans i ett halv år. Tiden går fort. Men ändå känns det som vi vart tillsammans mycket längre. Vi känner varann så bra och allt funkar bra, det är nog därför det känns så :) Åhh, jag är fortfarande nykär och allt känns så great! <3
Skulle vart mysit och gjort någonting på halvårs dagen men båda jobbade denna dag. Men vi var ju ute och åt igår så det fick bli lite fira i förväg ;)


I början. Vi fulade oss framför kameran


Nyligen


Vi är bäst och han är min :D






Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Fan vad fin kille du har :D

Och vad söta ni är tillsammans..



(Hittade din blogg genom Eriks) :P

2009-02-04 @ 18:37:32
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0