Fix och tricks i hemmet


Idag jobbade 12-18 idag. Skulle vart ledig egentligen men vem tackar nej till jobb när man behöver mer timmar? Sitter nu i soffan ny duschad och har diskat upp lite i köket. Efter detta ska jag baka paj åt Remi. Han har tjatat på mig om en paj i några dagar nu och nu orkar jag inte höra något tjat om det så jag ska ta mig tid att göra en. Det lär väl gå fort. Plus att jag får något gott att äta till tvn ikväll.

Igår fixade jag och Remi lite här hemma, eller aa mest han.. Vi satt upp våra nya hyllor i vardagsrummet. Även en tavla som vi köpte igår. I köket har vi också satt upp tavlor och vår nya klocka. Tänkte ladda upp bilder på dom men det gick så klart inte nu. Det krånglar, så det blir senare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0