Bio med mammsen


Hoppade nyss ut ur duschen. Jobbade tre timmar idag. Kändes som typ sex timmar. Sjukt lugnt och inget kul att göra. Men nu är jag äntligen hemma. 
Om ca en timme kommer mamma och hämtar mig. Vi ska gå på bio :) Förhandsvisningen av Benjamin Bottons otroliga liv. Den verkar ju ur bra så detta ser jag fram emot. Vet inte varför mamma ska hämta mig före, jag bor ju mitt i stan. Men jag anar att hon inte vill åka och leta parkering själv, det är nämligen något hon inte gillar.. Hitta parkeringsplats i stan. 


Remi då stackarn. Han har världens tandvärk så hela munnen har svullit upp, inne liksom. Han har typ problem med fyra tänder så jag förstår om det gör ont. Det onda har kommit och gått men nu är det värst! På grund av på hans enorma tandläkarskräck har han inte bokat tid och gått dit tidigare. Men tack vare att han fått så pass ont bokade han tid idag och fick akut tid imorgon kväll. Det var bra. Han minns inte sist han var hos tandläkaren. 
Själv tycker jag att det är lite små äckligt att inte gå till tandläkaren regelbundet. Man får liksom tid för undersökning per år. Det tycker jag man kan stå ut med om man vill ha en fräsch och fin mun. Det är viktigt tycker jag! Jag är ju ganska ofta hos tandläkaren, ca var sjätte vecka. Men det är ju för att jag har tandställning. Ska dit på torsdag sen är det inte många besök kvar, inte med tandställningen i iallafall :D 








Kommentarer
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Säger du så länge du inte är 20 :P Vänta du bara

2009-01-12 @ 23:40:42
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0