Vanlig mat



Imorse gick jag och Remi upp i tid. Vid typ 9. Vi gjorde oss klar och åkte och fixade lite på på lilla hemlisen ni ska få veta sen. Hoppas allt går vägen bara :)
Efter det åkte jag och jobba, 12-19. Nu sitter jag i soffan, proppmätt! Idag var jag hemskt sugen på "vanlig" mat. Köttbullar och makaroner. Fy vad gott det var.
Har även hunnit dammsugit och moppat som jag sparade sen i förrgår, och nu är det gjort. Jag är så duktig. Fast egentligen skulle det behövas göra minst dubbelt så ofta än vad det görs nu. Så det ska jag försöka uppnå. Det är en sån härlig känsla när man har städat allt i lägenheten och allt är rent och snyggt. 

Imorgon är jag & Remi lediga tillsammans. Då ska han bjuda mig på lunch nere på stan ;)



Min mat



Hoppas Remi kommer hem snart. Jag längtar efter honom <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0