Lördag kväll


Remi gick nyss hem till en kompis för att spela kort med några killar, så nu är jag helt ensam. Lite sent nu tycker jag. Klockan är liksom elva. Jag mena inte att det stör mig, men jag skulle aldrig orkat så här sent. Fast han är ju en nattuggla så ;) 
Vi har kollat på Melodifestivalen och ätit supergod sallad och lite kyckling till det. Nu kollar jag på e film som går på tv. Om en pojke. Jag har sett den förr, men det finns ju inget annat att kolla på. Har snart proppat i mig en stor Marabou, bara två rader kvar. 

Tidigare idag har jag vart hos mamma. Tvättade min jacka där. Det behövdes verkligen! Den var mer svart än röd, typ. Tvättade även mina kära Converse som också var ganska svart. Men nu är dom vit igen så nu får dom vara med ett tag till :) Tur är väl det, för det är de enda skor som jag använder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0