Vaknat upp från en skön sömn

Nu till en uppdatering. Inte för det har hänt så mycket men ändå.
Har jobbat, och när jag inte jobbat så har jag slappat och sovit. Det är därför jag inte har hunnit uppdatera.

Idag jobbar jag också. Börjar 16.15 till 00. Det kan bli lite folk ikväll efter Brynäs-matchen. Eller inte, för hur bra går det för Brynäs nu då? Ingen vill ju kolla.
Imorgon och på lördag är jag ledig. Det ska bli skönt.

Jag och Remi har kommit på att vi struntar i den där resan vi tänkte göra. Det kommer hända så mycket annat och vi ska göra klart lägenheten. Istället ska vi kanske åka till västkusten i sommar med mamma och bröderna. Dit som vi brukar åka varje år, fast vi gjorde inte det förra sommaren så jag hoppas vi göra det nu! Det är så underbart där! 

Snart är det ju alla hjärtans dag också. Undra vad som händer då :)

Nu ska jag äta frukost sen ska jag göra mig klar. Vi ses!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0