Tired


Nej det blev inte att vi hämtade akvariet igår. Tiden räckte inte till. Men vi får ju hämta det när vi vill så jag hoppas det blir av snart. 

Igår blev det utgång. Jag, Ida, Majsan, Madde och en till Ida var på Goya. Lazee uppträdde och han var sjukt bra! 
Jag har inte vart på Goya på hur länge som helst eftersom jag inte gillat musiken eller själva stämningen där men jag lär säga att det verkar ha blivit bättre, för igår var det grymt om man jämför med förr. Och det är alltid lika roligt att träffa folk som man inte träffat på ett tag. Det var kul igår :)

Ikväll jobbar jag stängning. Jag orkar inte, är så himla trött! Hoppas jag blir mer pigg när jag väl kommer igång på jobbet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0