The mentalist


Imorgon är det löning. Denna månad kommer jag iallafall ha lite pengar att leva för. Vilket jag hade väääldigt ont om förra månaden. Trodde det skulle bli lika illa nu också, men det blev det visst inte :) Tur det!

Remi har åkt och jobbat. Jag själv ska ta bussen om 1 timme. Jag jobbar bara 17-20.30. Så jag börjar efter Remi och slutar före. Vilket betyder att jag får vara ensam hemma ikväll ett tag. Gud vad tråkit! Men jag ska nog fördriva tiden med att käka popcorn och kolla på Hannibal som går på 3an ikväll. Tyvärr kommer jag precis missa min nya favorit serie, The mentalist. Den hade premiär förra veckan och jag gillade det på en gång. Men man kan ju säkert ladda hem avsnittet.




Hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0