Mat och melodifestival



Idag var han och handlade av mig, igen. Rikard Olsson. Han var även där i förrgår. Då har han vart där 3 dagar i rad vilket måste betyda att han gillar McDonald's i Valbo. Weei! 

Har nyss klivit ur duschen. Ska göra mig lite i ordning för att sedan gå till Madde där vi är några som ska äta mat. Fast det är Ida som ska bjuda på mat för hon ska åka till Paris på tisdag och vara där i ca 2 månader. Så det blir en hejdå-middag kan man säga. Har förvarnat att jag kommer att komma i slappa kläder eftersom jag inte alls orkar klä upp mig. Inte ens lite grann. Jag är så jäkla trött och då är jag inte alls på humör för sånt. Och det skulle väl gå bra för dom ;)
Melodifestivalen är det ikväll också. Jag antar att vi kommer kika på det. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Rickard var ju åkande reporter på vasaloppet idag. Jag mejlade SVT och berättade att han varit på McD och laddat upp med hamburgare flera dagar i rad. Då körde de en grej på detta under vasaloppssändningen och frågade honom om han tyckte det var en bra uppladdning med hamburgare. Det var ganska kul..

Pappa.

2009-03-01 @ 13:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0