Mary Kay, I like it


Idag har vart en ledig dag från jobbet :) 
Jag & Remi vaknade vid halv 1. Slö som vi är. Vi åt frukost, sen diskade han och jag dammsög. Sedan gjorde vi oss klar och gick ner på stan och åt på Java. Ida kom också in till stan så vi gick på stan och fixade lite som hon skulle fixa. Hon skulle bland annat köpa Singstar till hennes syster som bor i Paris. Ida åker dit nästa tisdag och blir borta i ca 2 månader :/ Hon bara far och flänger den där gumman. Hon ska jobba med sin systers klädbutik. Det blir säkert en ganska intressant upplevelse. Klädbutik i Paris liksom. Najs!
När vi var klar i stan åkte vi hem till Ida där Line skulle ha lite visning utav Mary Key produkter. Det var jag, Ida, Line och Pernilla som fick lite tid att umgås :) Line var jätte duktig att berätta och presentera de olika produkterna, hon visste mycket om dom. Vi fick ju även testa allting som hon presenterade och man kände sig så himla fräsch och jag vill ha allting! Jag köpte eller beställde ingenting nu, men jag ska göra, det kan jag lova. 

Mary Kay är ett märke på hud och make-up produkter. Det riktar sig både åt tjejer/kvinnor och killar/män. Det finns inte att köpa i affärer, (vilket var Marys egna beslut när hon kom på affärsidén för ca 40 år sedan) så man måste känna eller veta någon som säljer produkterna för att få tag på dom. Märket finns i ca 36 länder och säljs mest I Usa och Sverige. 
Vem som helst kan bli medlem och börja sälja produkterna. Antingen som ett jobb eller bara en hobby. Och nu är det Line som jag känner som säljer Mary Kay och det är jag väldigt glad för. Nu vet jag vart jag ska vända mig när jag vill ha något  BRA för min hud. 
Try it, love it, shere it.




Det här var bland annat vad vi fick testa och jag vill ha ALLT!



Mary Kay.








Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Jag har en salva därifrån, jättebra för eksem var den då jag hade eksem :D Fast den luktade tant :P

2009-02-24 @ 11:05:38
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Emma

Älskar Mary Kay´s sminkborttagningsmedel! Sen jag började med den vill jag inte ha något annat! tyvärr har hon jag köper av slutat sälja det, så förösker hitta någon ny som säljer det.

2009-02-25 @ 21:40:34
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: Denise

ÄLKAR SATIN LIPS! :D

2009-02-25 @ 22:20:58
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: sofia

Älskar Mary Kay produkterna.. ;)

2009-03-07 @ 20:58:27
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0