Lazee på onsdag



Sitter vid köksbordet och har nyss proppat i mig frukost. Men nu är frukosten slut så det är nog dags att köpa hem lite bröd, pålägg, mm. Jag tycker det är hemskt att inte ha någon frukost hemma kylskåpet. Frukost är ju det viktigaste målet på hela dagen säger alla. Så jag själv borde skärpa mig lite. Det är inte alltid jag äter frukost heller. Brukar hoppa över den när man börjar jobba på förmiddagen. Aja baja.

Ska ta bussen till jobbet om 3 timmar. Vad ska man hitta på före det då? Det blir väl till att snygga till här hemma kanske. Dammsuga och så. Ikväll jobbar jag ett drygt  5 timmars pass. Men jag får tänka på att jag är ledig imorgon iallafall :) Då blir det åka hem till mamma och hälsa på. Det var en vecka sen nu, kanske mer? Då är det dags att hälsa på lite tycker jag. 
Jag & Remi även blivit bjuden till Christians 20 års fest imorgon, men vi vet inte om vi pallar att gå. Jag känner mer för att laga nån god mat här hemma, köpa lite godis och annat snacks och sitta framför tvn och kolla på Melodifestivalen. Får se hur vi gör. Men det lutar då mest åt att stanna hemma. 
Jag och Ida ska ändå ut på onsdag. Då kommer Lazee till Goya. Det ska bli kul! 






Nu ska jag plocka undan frullen efter mig. Bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0