Söndag och jobb



Sitter och laddar för ett 11-19 arbetspass med skinkmackor. Idag orkar jag egentligen inte jobba, men man tänker ju på pengarna. Det blir roligt när man får lön sen istället.
Över lunch är vi tjugotvå stycken som jobbar :O Massa folk! Men det är det som är roligt, att det är många som jobbar och inte bara en eller två då skulle jag bli knäpp.

Elias och Remi ligger i sängen och kollar på film. Tycker jag också hör att Remi pratar arabiska med honom. Det gör han alderless för sällan! Jag vill att han ska prata det jämt med honom så han kommer förstå språket lika som svenska. Fel att få ett till språk på köpet liksom? :P



Kommentarer
Postat av: Hannah Jarl

Det är ju bara bra men fler språk.

2009-12-20 @ 10:47:09
Postat av: Emilie

Sötnöten!

2009-12-20 @ 12:56:50
Postat av: Ida N

Ja du får uppmana Remi att snacka arabiska med Elias...han kanske låter bli för att du inte förstår men du kommer ju också börja förstå så småningom, det har ni ju nytta av allihopa=) vore jättesynd om lillkillen inte skulle kunna förstå vad släkten säger...

saknar er!

kram å god jul till er!!

2009-12-20 @ 21:50:41
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0