Snöfall


Vitt vitt vitt. Det har snöat hela natten så det är snö överallt ute. Mysigt faktiskt. Jag tror jag börja gilla snö igen, som när man var liten. Lika julafton.. Jag längtar skit mycket dit! Det brukar jag inte göra men nu gör jag :)
Låt snön ligga kvar nu!

Idag vaknade vi av en skrikande Elias. Stackars lilla, jag tror han har ont i magen. Har aldrig hört han skrika sådär som han gjorde :( Men nu efter lite mat är det bra igen. Undra om det är magsjuka för han kräks mer än vanligt också.
Jaha, undra vad man ska göra idag då? Remi är ledig men vi vet inte vad vi ska hitta på. Inga pengar att köpa julklappar för har vi heller, annars skulle det vart skit mysigt att gå på stan idag. Julklapps shoppingen får bli en sista sekunden grej i år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0