No sugar



Lussenbullsbaket gick bra ända tills jag kom på att jag hade glömt att ha i socker i smeten! Jävla skit också.
Inte så mycket att göra åt. Måste ändå baka fler för de vart inte så många. Då ska jag inte glöma sockret, och inget annat heller. Egentligen är detta ett bevis på att jag inte hör hemma i köket men jag ger mig själv en chans till.

Förresten så vet jag vad jag ska köpa till alla i julklapp nu :D Så jäkla skönt. Bara vänta tills pengarna rullar in på kontot nu.









Det syns att sockret fattas..


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling

tråkigt att glömma det :) men fina är dom iaf :D

2009-12-13 @ 20:57:37
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0