Näst sista dagen på året

Vilket underbart vinter väder, men så kallt. Det var 20 minus när vi klev upp idag :O BURR!

Nu ska vi äta frukost sen ta en sväng ner på stan. Måste byta ett par leggings som jag köpte igår. Köpte xs och hoppades att jag skulle kunna ha dom, vad som fick mig att tro det vet jag inte :P Man hoppas så mycket efter man fått barn när det gäller storlekar, oftast måste man ha en eller två större fast man tycker själv att storleken man hade före måste ju gå på nu. Alla överdelar kan jag ha samma storlek på men inte nederdelar. Där har det växt haha.
På eftermiddagen ska jag, Elias och mamma åka till farmor och hälsa på.




Fin bild som min bror tog förra vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0