Moussaka



Vi ska äta moussaka till lunch. Jätte lätt att göra så jag hoppas den är god också så man kan göra det fler gånger. Det är bara att skära potatis, bryna köttfärs och hälla i mjölk och vatten i den och tillsätta en Moussaka mix påse från Knorr. Lägg allt i en ungsform, och sist men inte minst riven ost på det :)
Göra Moussaka utan en färdig mix påse skulle jag aldrig ge mig på med mina matlagnings skills.

Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta det sista. Jag älskar nytvättat! Bara därför ska jag boka en tid så jag ska tvätta mina mina kläder som ligger i lådor och hänger i gardrober som jag inte använt och tvättat på länge. Då blir precis allt fräscht.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0