Lucia



Idag ska jag damma och ställa fram julpyntet. Granen får vänta till nästa helg :) Ska nog tvinga mig själv att göra lussebullar också som jag tänkt göra så länge men inte orkat. Dom ska man väl egetligen ha idag när det är lucia? Ja, jag måste väl göra dom idag då eftersom det är lucis idag.
Tänk, inte nu på torsdag men nästa är det julafton :O Helt ofattbart när det inte finns någon härlig vit tjock snö ute.
(För övrigt så var Lucia ett namn jag funderade på under graviditeten, om det skulle blivit en tjej alltså)

Remi gick nyss till jobbet så nu är det jag och Elias kvar här hemma. Skulle egentligen hem till mamma och fika lussefika men hon kunde inte förrän klockan sju och jag tyckte det var onödigt att åka ut dit och sen lika snabbt hem igen för att det inte ska bli så sent. Jag har ju att göra här hemma i alla fall som sagt :)




Händerna och fötterna är det roligt att inspektera.




Lika lat som sin mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0