Jäkla njursten

Jag har inte skrivit på ett tag nu. Jag har haft annat att göra.

I förrgår var jag ju med Emelie. Hon sov här då eftersom jag fick hämta Remi på jobbet och skjutsa honom till sjukhuset och jag ville inte sova själv. Remis njursten spökar och han har ont. Eller nu har han inte ont för han har fått morfin in sprutat i sig ett antal gånger. Han är fortfarande där men kommer hem idag :) Och som vanligt så gör dom inte så mycket, han ska få mediciner. Suck! Ibland känns det som att jag också skulle kunna bli sjuksköterska utan utbildning. Det är väl inte så svårt att bara skicka hem en patient med lite piller och säga att dom ska hjälpa? Så gör ju alla.

Igår jobbade jag hela dagen. Och nu håller jag på tvättar i tvättstugan, sen ska vi åka hem till mamma och baka pepparkakor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0