Jag vann!



Jag vann tävlingen hos Crazyangel :D Så jäkla glad! Annars brukar jag ha otur i spel och tävlingar, men inte nu :D En perfekt julklapp till oss själva!

Att träffa Isabell var lika trevligt som vanligt. Vi gick på Flanör (såklat) och åt lunch.
Kollade runt lite på stan också. Det finns så mycket fint jag skulle vilja ha. Ge mig pengar att shoppa ihjäl mig för!
Nu sitter jag här i soffan med en bebis bredvid mig och en sovande sambo. Elias har inte varit allt för lättroad sen igår. Hemskt! Han har gråtit hela tiden, för att han inte skulle gråta var man tvungen att stå upp eller gå runt med honom, men det orkar inte jag så länge med mina klena armar :P Men nu har han blivit lite bättre när han bajsade i förmiddags, lite gnälig fortfarande men inte alls lika mycket som igår och tidigare idag. Så det går mot det bättre i alla fall :)

Jag är så sugen på massvis med god frukt. Tror ni jag får med mig en sovande Remi till affären?


Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Din vint är skickad så du borde ha den imorgon eller kanske på måndag..

2009-12-17 @ 16:29:03
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0