Hejsan



Idag vaknade jag av att Gavlegårdarna plingade på dörren. Men jag öppnade inte dörren eftersom jag och Elias fortfarande låg i sängen och jag hade ingen lust att skynda och klä på mig, väcka Elias och bädda sängen. Dom skulle fixa sladdarna till taklampan i sovrummet och då är dom tvungen att stå på sängen. Nej, hade inte lust att fixa det helt nyvaken. Hoppas dom kommer snart nån dag igen fast en bättre tid :)

Åt lunch med Emelie och hennes tre klasskompisar på Kungshallen. Det var inte så gott jag hade hoppas på. Salladen smaka konstigt och kebaben som att den var värmd i micro.
Just nu sitter jag och kollar på förlossningskliniken och inte kan fatta att jag också har gjort sådär :O Det känns overkligt. När jag kollar klart ska jag lyfta på min lata rumpa och dammsuga och diska.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0