Handla?



Vaknade och var förkyld imorse. Hoppas det inte utvecklas till en svininfluensa bara. Vi har ju inte vaccinerat oss så... Men en lite förkyling kan ju inte vara någon fara.

Idag vill jag åka och handla. Fylla på både kyl och frys skulle behövas, lite grann i alla fall. Har en liten lista jag skrivit på behövliga saker. Fast vi har en lista att gå efter blir det alltid så att man köper mer saker som inte står med på listan, visst? :P Ska bara övertala Remi att vi ska handla. Han visste inte om han orka. Varför kan ju jag undra då? Jag vill inte sitta inne hela dagen!


Ni får ursäkta om det inte blev ett ända inlägg igår men jag jobbade 11.45-20.45. Heeela dagen alltså.

Förresten, synd att Tove åkte ut ur Idol igår. Men kul med två killar i final :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0