En trevlig fikastund


Nu har jag vi kommit hem igen efter en lång stund på fiket. Vi satt där i 3 timmar. Jag älskar att bara sitta och prata sådär på cafér. Särskilt när det är mörkt ute och tända ljus på borden och trevligt sällskap såklart :)
Hon med bebisen kunde inte komma. Jag som ville se en sån liten igen och minnas tillbaka när Elias var så.
Jag kan sitta och kolla på kort från när Elias var nyfödd, bara några veckor och längta tillbaka. Den åldern är ju inte så rolig för dom kan ju inte göra nåt jämfört med nu när det händer nya saker hela tiden, men det är kul att titta tillbaka på. Kan inte fatta att han har vart sådär liiiten. Gulligull!

Remi slutar 22 så jag och Elias får mysa själva till dess. Måste bada honom också, lilla lortgrisen. Hoppas han somnar tidigt idag. Tidigt när det gäller Elias är 21-22. Måste börja vakna tidigare på morgonen och väcka honom, för då borde ju han inte somna så sent på kvällarna :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0