Snyggaste skorna!



Väcktes idag av att dom håller på rustar grannarnas badrum. Maskinerna dom använder låter som att det är världens största traktor som håller på köra igenom väggen in till oss. Tycker synd om Elias och hans små öron. Han lär tycka att det är obehagligt.

Remi slutade 12 idag så vi gick ner på stan och åt lunch. Han testade sushi för första gången, vilket var hemskt onödigt eftersom det inte mättade ett dugg och smakade inte så mycket heller tyckte han. Själv åt jag sallad och blev inte heller mätt. Har inte alls lust att göra mat nu :/
Jag hittade världens snyggast skor!! Men så klart fanns inte i min storlek. Ska kolla om de finns i Valbo annars får jag beställa från internet, för jag ska ha dom! Dom snyggingarna ska sitta på mina fötter på min fest. Ska köpa en helt ny outfit till dess. Hur längesen var det inte jag gjorde det, köpte festkläder, jo skit längesen! Det ska bli kul! :D Visst att det är länge kvar dit, men jag är redan pepp :)
(Tänkte lägga upp bild på dom men det gick inte)


Oj, nu kom grannen in och låna toaletten :P

Kommentarer
Postat av: - Desirée, mamma till Melody ♥

Lägg upp bild sen ;D man blir ju nyfiken - hittat ett par skitfina på skorett jag med men 700kr som de kostar svider lite i plånboken :)

2009-08-18 @ 19:15:44
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0