Gäsp



Jag vet inte vad det är men jag tror inte lillen är riktigt kry. I natt var han gnälligare än någonsin. När han fick mat så åt han bara lite, fortsatte gnälla men vill inte ha mer mat. Han blev inte nöjd vad man än gjorde nästan. Jag tror han är lite förkyld eller nåt för när han andades så hörde man att han var snorig. I morse när vi gick upp så blev allt som vanligt igen. Då åt han bättre och man hörde inget snorigt när han andades, och nu sover han. Typiskt att det ska bli bättre när man bestämmer sig för att gå upp ur sängen. Kunde det inte bli bra när vi låg där så kunde vi ha sovit lite till? :P Stackars lill plutten, hoppas han kommer må bättre i natt <3

Jag har nyss ätit en rejäl frukost för att vara jag. Jag åt gröt! Kan inte minnas när jag åt det sist. Hoppas jag blir piggare av det.
Funderar på om jag ska gå ner till stan. Jag ska nog ringa Ida och kolla om hon vill göra mig sällskap :)





Förresten så vet jag inte om det där nappflaskan som jag köpte hjälper så värst. Inte märkt någon skillnad än i alla fall :/

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Blev bara lite nyfiken om du bara ger flaska nu eller om du ammar och ger flaska på natten som du tänkte förut...

Precis som du skrev i något tidigare inlägg så kan han bli hård i magen av tillägget. BVC har bra lösningar på det, tex messmör i tillägget eller lactulos...

hoppas han blir bättre snart, det är jobbigt att inte få sova:-S

2009-08-03 @ 20:04:17
Postat av: Stephanie

Har du bytt ersättning än då? Kan ju vara det...

2009-08-04 @ 00:23:03
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: emma

Stackars liten o ha ont i magen, det hade Hailey också i början. Vi provade aldrig den flaskan du använder - vi använde Dr. Browns Natural Flow och gör det faktiskt fortfarande trots hon är 7 månader nu, hihi. Den har funkat jättebra! Den finns hos olika babyaffärer, prova den! Den är lite dyrare än andra flaskor men om den funkar på Elias så är det ju helt klart värt det! Du kan även prova med magdroppar, finns på apoteket, vi använder Sempers. Så magdropparna i samband med denna flaskan har gjort susen och hon har inte visat några tecken på att hon har haft ont i magen. Lycka till!

2009-08-04 @ 07:11:57
URL: http://nauseous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0