5 veckor



Efter tvättandet tidigare idag så städade jag lite och lagade mat så att det räckte som lunch till mig och två matlådor till Remi. (Trotts att jag inte gillar att göra mat så måste man ju för att inte svälta ihjäl) När det var klart var det tänkt att jag skulle träffa Angelica på stan för en fika, men det visade sig att hon skulle till Turkiet nästa vecka så hon var tvungen att fixa lite saker och så. Hon visste inte själv men dit ska hon i alla fall :P Så vi skulle höras i helgen och det går ju lika bra det.
Istället åkte jag hem till min morbror med familj och firade hans födelsedag med fika och tårta :) På hem vägen stannade jag till på Willys och köpte blöjor, hade bara två kvar (!!) Men nu har vi 62 ;)
Jag har alltså vart i full gång hela dagen sen klockan 7 imorse. Gissa om jag är trött nu, jisses!


En liten nyfödd Elias...
som blev 5 veckor idag :) <3



Kommentarer
Postat av: leonard

grattis :)

2009-08-21 @ 21:44:13
URL: http://leos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0