MediaMarkt


Idag har jag tvättat. Gjorde det på förmiddagen innan Remi kom hem. Lite krångligt är det när man gör det själv för jag måste bära på Elias. Bärsele skulle vara guld faktiskt!
När Remi kom hem åt vi lunch, sen åkte vi ut till Valbo där Media Markt öppnade idag. Det var typ kaos :P På allas vagnar stod det en 42" LCD tv som de sålde för 4444 kr. Sjukt bra pris. Dom sänkte densen till 4200 någonting tror jag det var eftersom Elgiganten och Siba började pressa sina priser dom också för att inte få konkurans. Men jag tror det nog ändå gick bäst för Media Markt lär jag säga :P En bil på parkeringen utanför hade en hel släpkärra full med den där billaga tvn. Köper och säljer vidare, dyrare så klart. Kanske man skulle gjordt det, haha.

Sen åkte vi och handlade mat på IcaMaxi. Det blev 7 påsar så nu har vi så vi klarar oss ett tag. Men allt tar slut fortare än vad man tror, tyvärr :P
När vi kom hem gjorde vi middag. Fläskkoklett med kroketter och sallad;


Remi är grym på att göra kött!


Nu ska vi dricka te och äta wienerbröd :) Sen blir det sängen, ska upp tidigt imorgon. Klockan nio tar vi bilen och åker tll Stockholm och kikar lite :) Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0