Hemma dag



Hann varken städa toaletten eller diska innan mamma och Erik kom och hälsade på. Men mamma diskade åt mig, snäll som hon är :) Och jag dammade överallt medans dom var här och underhöll Elias. Dammsög gjorde jag när dom åkt hem. Så jag hann med städningen som jag hade planerat :) Fast moppningen sparade jag tills i morgon så jag får något att göra då också. Promenaden blev inte av, det får också bli i morgon :P

När Remi kom hem från jobbet idag hade han med sig två mackor från Subway som vi delade på och Cola så klart. (Vi är Cola freaks, konstigt med tanke på att jag inte tyckte om Cola förr, men det är väl jobbet som har lärt mig att tycka om det, haha.) Det var gött :) Men shit vad dyrt det är där lär jag säga.. Bara för lite mackor.


Bilder på Elias efter han badat igår kväll. Han njöt verkligen av det den här gången :)


Han med sina söta miner, haha.



Än så länge är han blåögd.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Bättre sent än aldrig, hoppas att jag inte är för sen. Men grattis Viktoria :) Jätte söt liten pojke.. grattis till er!!

2009-08-06 @ 01:32:57
URL: http://raam0nas.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jätte fin design på bloggen Malin hade fixat åt dig, hon är duktig hon hehe! ;) Ska fixa min med så snart jag har fixad Photoshop..



Du har du msn förresten`? Kanske kan surra lite där vore trevlans? :)



Krams Krams

2009-08-06 @ 03:06:26
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: ems.

GUD va fint med blå ögon på en liten halvblatte ;D

2009-08-06 @ 17:16:11
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0