Tisdag



Det finns inte så mycket att skriva om...
Remi är ledig idag. Så han är hemma med oss :) Vi vet inte vad vi ska hitta på. Kanske åker ut till Ikea och kollar lite. Jag fick present kort där när jag fyllde så man kanske hittar något.

Om exakt en månad ska jag troligtvis ha min 20-års fest. Lite sent, men bättre det än aldrig. Måste bara höra med mamma om hon kan vara barnvakt då, och Remi ska kolla hur han jobbar.
Igår satt jag och skrev upp alla som jag ska bjuda. Med mig och Remi blev det ca 33 pers. Och då har jag inte bjudit alla som jag känner. Vi får nog inte plats så många fler här hemma :P Nu håller vi tummarna att det kan bli en fest då :D

Kommentarer
Postat av: Hannah Jarl

Kan inte Marina så kanske vi kan.

2009-08-11 @ 14:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0