Tredje BVC besöket



Elias blir jobbigare och jobbigare för varje natt. Jag tror han börjar bli lite sjuk, stackarn :/ Han vaknar inte ofta, typ 3-4 gånger (det beror ju på hur länge man sover på morgon) men han blir inte nöjd fast man matar, byter blöja eller ger honom nappen. Men som tur är blir han oftast nöjd om han får sova på mig eller Remi. 
Vi ska till BVC idag så vi får se om hon tycker att han verkar sjuk för jag vet ju inte något om sånt, det har ju bara gått tre veckor med honom.
Hoppas han har gått upp i vikt som han ska men det tror jag för han börjar bli mullig om kinderna :D hihi

Jag är hur trött som helst men var tvungen att gå till affären och köpa mat till Elias (nej, amningen går fortfarande inte) för det var nästan slut här hemma. Han måste ju ha mat min lilla ögonsten <3 Tänk att man älskar dom små sååå mycket fast dom kan skrika och vara allmänt jobbiga så att man inte vet vad man ska göra.


Så arg man kan vara fast man är så liten <3



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja det är otroligt vilket humör dom små kan ha hehe! :) För att vara så små, precis som du säger och en sån stark vilja..

Här hemma brottas jag varenda dag med att försöka förklara för Alexander att det är för tidigt att sitta i vagnen jag hehe! Han blir skogstokig om han lägger honom ner i vagnen när han är vaken och pigg då ska han upp i famnen eller sitta i vagnen ( vilket han inte får än ) Han får bara halvsitta men inte duger det inte haha! :) Då är det famnen som gäller.. Så nästan 7 kg på armen , det får man gå med hela dagarna hihi! :)



Hur gick det på BVC förresten?



Krams krams

2009-08-07 @ 14:06:46
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuh vilken söt bebis, och ja humör kan de ha så de skriker om de de små

2009-08-09 @ 18:28:43
URL: http://malinslaxfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0