Sol på balkongen



Så fort jag satt mig på balkongen i solen började Elias och gnälla efter mat, så han fick som han ville :) Sen kunde jag sätta mig ute igen en halv timme innan han gnällde igen. Denna gång ville han visst bara ha lite närhet för nu ligger han i mitt knä och sover, sötnöten! Ska försöka lägga honom på soffan utan att han vaknar så jag kan ut och sola lite till, sen måste jag börja med maten och hinna äta innan Ida hör av sig. Det tar sin tid att göra sig, göra Elias klar och laga mat. Man måste springa i mellan för att lyckas.. Men det går om man har lite tid på sig och att kunna göra det utan att stressa :)

Aja, åter ut i solen.

Kommentarer
Postat av: Ida

det är ju lite som att jobba på donkan;-) å det är du ju bra på så snart går det som en dans...kram

2009-08-06 @ 20:47:23
Postat av: andrea

fin ny design :D

2009-08-07 @ 00:06:37
URL: http://andrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0