Outlet



Vi var liksom inte i själva Stockholm, vi var utanför i Barkarby. Vi åkte till ett Outlet som ligger där, som ni kanske har hört talas om. Var där med skolan en gång också när jag gick i tvåan, på gymnasiet alltså. Då tyckte jag att det inte alls var nå bra där men nu hade dom faktiskt lite saker. Det brukar vara så med Outlet, antingen har dom massa saker eller absolut ingenting. Vi hade tänkt åka till Stockholm efteråt men det blev sent så vi skulle inte hinna dit innan alla butiker skulle stänga.
Jag köpte ett par Fornarina jeans och ett par pumps i siden. Det blev bara 610 kr för båda! Man får ett halvt par sånna jeans för det priset annars. Det var ett riktigt fynd. Jag älskar Fornarina jeans, det har jag alltid gjort! Dom sitter så grymt bra.
Och jag måste bara säga att jag åt världens godaste sallad på Pizza Hut. Det var den goda dressingen som gjorde det tror jag :D




Jeans, 360 kr
Pumps, 249 kr
Skorna ser lägre ut på bilden än i verkligheten :P Det är 11-12 cm klack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0