Mer shopping



Idag har jag jobbat i 3 timmar :) Det var lite skönt att komma bort från mamma-rollen ett tag och få tänkta på något annat i några timmar. Lite extra pengar på konto också ;P
Remi och Elias kom in på jobbet när jag sluta, sen gick vi in på Köpis och shoppade loss lite. Jag köpte en tröja, ett linne och en kavaj. (Bilder senare ikväll) Remi köpte ett par byxor, en väst, tröja och ett par Nike running skor. Sen gick vi till Ikea och åt och köpte en stor blomma som dom hade erbjudande på, 99 kr. Den har vi plaserat i hallen.

Nu ska vi klä på oss bekvämare och varmare kläder för en promenad så Remi får inviga sina skor. Haha.

Som sagt, bilder på kläderna när vi kommit hem från promenixen. Jag kan bjuda på en bild på Elias så länge :)


Han skriker inte, han är på väg att flina ;) Tyckte det var kul när pappa lekte med honom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0