Klockan 7 ringde klockan



Hela familjen klev upp klockan 7 idag. Remi började jobba klockan 8 och jag hade tid hos tandläkaren samma klockslag. Elias följde med mig, och han var snäll. Var bara där i 10 minuter, om ens det. Det ända hon gjorde idag var att spänna tandställningen så att den där förbannade gluggen ska gå igen någongång! Nästa gång jag ska dit är 18 oktober. Får se om det har hänt något då men det tvivlar jag på. Undra hur länge vi har väntar på att gluggen ska gå igen? Om det inte hade vart för den hade jag blivit av med tandställningen för nån månad sedan. 

Nu har jag sorterat tvätt och sitter äter frukost. Jag har tvättstugan 10-13 idag. Kul att jag kommer få springa och dra med mig vagnen varje gång jag ska ner, men så lär det ju bli... Kan inte lämna Elias ensam här hemma! Han får hjälpa mamma att tvätta. Det ska börjas i tid ;)




Kommentarer
Postat av: hanna

tips, jag har bärsele när jag går ner till tvättstugan. funkar skitbra!

2009-08-20 @ 14:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0