Kall mat väntar



Bara för jag har gjort god mat här hemma tills Remi slutar så måste han jobba över så klart. Om han fått slutat 19 som han skulle egentligen så skulle maten vart klar precis när han kom hem. Visst är det typiskt! Nu blir ju maten kall.
För övrigt så var inte Ida hemma. Så jag och Elias tog en promenad i stället. Det var skönt, och varmt blev det :P Hoppas vädret är lika bra i morgon när Remi är ledig. Då ska vi köpa mjukglass :D (Det måste vara fint väder för att äta mjukglass)

Igår när vi var ute i Valbo så köpte jag två tröjor;


199 kr, Cubus
Den är skit fin på. Måste köpa en likadan fast vid med svarta ränder också!


149 kr, H&M


Hoppas Remi kommer snart, jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Kikar in, hoppas du mår bra!

puss och kram från mig, http://esth.blogg.se



♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2009-08-04 @ 00:50:26
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0