Datumet är satt



Yes, då var 11 september inbokat för min 20-års fest då. Inbjudan är skriven och skickad till alla :) Det är jätte länge kvar, men som jag längtar!

I morse när jag vaknade och skulle gå upp och värma mat åt Elias upptäckte jag till min förskräckelse att dom stängt av vattnet. Fick inte ut en droppe i köket. Men det kom lite från kranen i badrummet. Precis 90 ml som Elias vanligtvis äter. Hade jag lite tur eller?! Fick gå till Remis jobb där han fyllde två 1,5 liters flaskor med vatten, inte visste jag hur länge vattnet skulle vara avstängt. Elias måste ju ha mat! Men nu i alla fall så har dom satt på vattnet igen :) Puuh.

Nu sitter jag på balkongen och skriver. Hoppades att det skulle vara lite mer sol än vad det är men nej, nu är det massa moln för så klart. Drog ut vagnen på balkongen så Elias ligger också här ute och gör mig sällskap :) Min skruttis <3






Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Jag tycker att lille plutt är lite lik Erik då han var sådär liten :)

2009-08-12 @ 20:22:04
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: desiree

du har nog det sötaste ungen jag sett :D

2009-08-12 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0