3 veckor



Idag gick vi upp tidigt för att vara vi. Elias var för pigg för att somna om så i stället la jag honom i hans babysitter och jag moppade golven. Nu är det gjort :) 
Nu verkar lillen vara hungrig så jag får ta att mata honom, sen ska jag försöka mata mig själv och ta en dusch efter det. I eftermiddag ska jag träffa Ida :) Hon skulle åka och sola och bada nu på dagen. Jag vill också! Men jag vet inte om Elias är för liten för att vara ute en längre stund när det är så här varmt? Vad tror ni? Nej, jag får helt enkelt bosätta mig i ett solarium.


Idag blir han 3 veckor, vår lilla grabb!


<3


Kommentarer
Postat av: Madlin

Vet inte om du kommer ihåg mig.. jag var med diddi dagen vi sågs i Valbo :)

måste bara säga hur söt lillpojken är.. grattis ännu en gång :)

2009-08-06 @ 11:53:35
URL: http://maadlins.blogg.se/
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

va tiden går fort.

söt han är då. KRam

2009-08-06 @ 18:17:17
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

3 veckor redan, kan inte vara sant! Hehe. Söt är han iaf. :)

2009-08-06 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0