Vecka 28



Idag går jag in i vecka 28 :) Tiden går så snabbt, fast den skulle kunna få gå lite snabbare ;)
Allt är fortfarande bra. Han sparkar inte lika mycket som förr och lite orolig blir jag. Han rör sig det gör han, och sparkar ibland, men inte lika mycket. Fast sen finns det dagar då han är väldigt livlig så jag antar att det går upp och ner. Han kanske inte orkar vara i full gång varje dag och det förstår jag :)

    
82 dagar kvar <3

Idag ska jag träffa Ida som kom hem från Paris igår :) Ska ses strax före kl 14 på stan. Ska gå och käka lunch och det blir väl kolla runt lite i affärerna också. Inte för att jag har pengar annat än till just lunchen men kan ju kolla lite.. Lön på fredag!

Hörs sen!





Kommentarer
Postat av: Mimi

Ååååh, vilken bullmage! Pluttfia, förstår att du längtar att efter att se den lilla krabaten... Jag längtar så att jag håller på och brallar på mig :P haaha, måste nog vara lite knäpp jag :P

2009-04-22 @ 11:49:22
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0