Det finns inget godare..


Nu är vi hemkommen från mamma precis. Kan ju tala om att det var så sjukt gott med grillat. Remi är en riktigt hejare på grillning! Köttet smakade så jäkla gott. (Stackars vegeterianer som inte får uppleva något av det godaste som finns.)
Efter maten tog vi det bara lugnt, satt i soffan och kollade på tv och fikade. Tiden bara rann iväg. Var tvungna att åka hem eftersom Remi ska upp tidigt i morgon och det är ju hans första dag på det nya jobbet :) 
Jag ska också upp tidigt. Har tid hos barnmorskan kl 8:45. Drygt att jag börjar jobba kl halv fem, kommer vara super trött när jag ska dit. Kanske får sova ett tag efter jag vart hos barnmorskan så jag orkar med mitt underbara stängnings pass på jobbet. (INTE) Det kommer bli jobbigt! Tur att jag inte är schema lagd på några stängningar nästa månad. Det är svårt när man är gravid faktiskt. 




Köttet läggs på grillen av mäster grillar´n


Man får inte glömma majsen! 
Väldigt krångligt att äta med tandställningen, men jag har mina tricks.


En öl i handen ger mer känsla ;P


Om en timme ska vi titta på Söndagsparty med Filip & Fredrik. Ska ni det?




Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Åh, vad hungrig jag blev. Åh.. VÅRT fönster! Sakna! :(

2009-04-20 @ 15:16:51
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0